«Românii au talent» / Un medic ginecolog a impresionat publicul până la lacrimi



Constanţa Cobzariu a impresionat publicul (Foto: captură video Pro TV)

Un medic ginecolog în vârstă de 56 de ani a impresionat publicul până la lacrimi la concursul „Românii au talent”, cu o voce angelică.



Constanţa Cobzariu, din oraşul Tecuci, a păşit extrem de emoţionată pe scenă.

„Îmi doresc să nu mă fac de râs. Am plecat din oraş fără să spun nimic nimănui. Am încredere în mine şi în Dumnezeu”,  a spus Constanţa


Juriul a fost extrem de impresionat de interpretarea plină de emoţie a melodiei „Ave Maria”.

„Ne-aţi transmis toate emoţiile, vreau să vă mulţumesc că aţi venit la «Românii au talent»”, a spus Andra.

„Ca să fiu sincer, când aţi intrat pe scenă m-aţi speriat. Aveaţi atâtea emoţii încât am crezut că o să vi de facă rău. Nu am crezut că o să am privilegiul să ascult o asemenea voce”, a spus Mihai Petre.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu