«Românii au talent» / Cel mai surprinzător talent, la un pas să fie eliminat din greşeală

Gigel Frone, un talent surprinzător (Foto: captură video Pro TV) 

Una dintre senzaţiile serii la emisiunea „Românii au talent” s-a dovedit a fi Gigel Frone, un bărbat care spunea că este „formator de fotomodele”.


Bărbatul în vârstă de 43 de ani a încercat să dezvăluie câteva dintre trucurile sale de pedagog în această „meserie” şi a reuşit să lase juriul cu „gura căscată”, dar nu în felul în care spera el.

„Ce-a fost asta? Ăsta a fost numărul?”, a întrebat uluită Andra. 

Chiar atunci când juriul de pregătea să-l elimine, Gigel Frone a avut ideea salvatoare: „Mai am un număr, cu chitara”.

Concurentul şi-a arătat adevăratul talent interpretând o melodie grecească, urmată apoi de una mexicană, reuşind să impresioneze juriul şi să treacă în etapa următoare. 

„V-aş lăsa toată noaptea să ne cântaţi, mi-a plăcut foarte mult”, a spus Andra.

„După un sezon de de Românii au talent, am crezut că am văzut totul. Mi-aţi arătat că nu am văzut nimic. Sunteţi cel mai surprinzător talent de la Românii au talent”, ia mărturisit Andi Moisescu.

Petrecerea a continuat şi în culise, când Gigel Frone le-a cântat lui Smiley şi lui Pavel Bartoş un „sirtaki” veritabi, iar Andi Moisescu s-a alăturat şi el dansului grecesc ce s-a încins în spatele scenei.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu