Motocicleta care iti seamana

In anul in care celebra firma Harley Davidson isi serbeaza centenarul, doi entuziasti din Bucuresti reusesc o performanta unica la noi: construiesc motociclete la comanda. Pornind, de regula, de la un cadru de Harley, ei modeleaza viitoarea motocicleta dupa dorintele, exigentele si personalitatea clientului. Orice este permis si nici o excentricitate nu-i sperie pe cei doi. Daca aveti curaj, puneti-i la incercare.
Ideea de a face motociclete la comanda s-a nascut in capul lui Andi Ceuca in urma cu doi ani. Fiind un „muscat” de motoare, Andi si-a luat lumea in cap si s-a dus la aproape toate intalnirile celor cu diagnostic similar, in Germania, Olanda sau Belgia. Asa a reusit sa intre pe sub pielea celor de la HPU, liderii mondiali in productia de cadre si piese pentru motociclete. Si, pentru ca norocul sa fie deplin, a avut ocazia de a-l intalni pe Karim Souami, un belgian la fel de „bolnav” ca si el, pe care l-a convins sa vina in Romania si sa-si deschida aici propria afacere in domeniu.
Si singura de pe la noi. Asa s-a nascut Fat Dog Motorcycles, firma al carei tel declarat este sa produca modele-unicat, accesorii la fel de singulare si tuninguri dintre cele mai indraznete. Adica sa ofere ceea ce se numeste un produs customizat. Domnisoara Hot’n’Icy Ca sa intelegeti mai bine, inchipuiti-va ca un posesor de Harley Davidson s-a cam plictisit de herghelia dintre picioare si vrea sa-i aduca modificari. Daca doreste volan in loc de ghidon, atunci volan va avea. Daca vrea rezervor vopsit in 15.000 de culori, asa va fi, doar timp sa aiba sa i le numere. Mai vrea anvelope de 240/40/R18? Floare la ureche.
Si cam tot ce-i va trece lui prin cap, Fat Dog ii va indeplini. Asadar, Andi si Karim s-au pus pe treaba si au realizat prima motocicleta-unicat de la noi din tara. Trebuie spus insa ca firma lor poate aduce modificari oricarei alte motociclete de serie. Cei doi prefera insa Harley-urile si, sincer, ii inteleg. Deci prima si deocamdata singura lor motocicleta este dotata cu un motor Harley, e realizata in cea mai mare parte manual, a fost vopsita printr-o tehnica asemanatoare celei folosite la tatuaje si a fost botezata Hot’n’Icy.
Fiind vorba de primul copil al familiei, normal ca este si foarte alintata. E lustruita din cinci in cinci minute, toata lumea umbla cu ea cu manusi, iar cand incepe sa tipe, cei din jur amutesc. Dupa care raman cu gura cascata. Ce inseamna o motocicleta customizata Incepand de la cadru, care este musai omologat conform standardelor de securitate ale Registrului Auto Roman, practic totul poate fi schimbat si personalizat dupa dorintele clientului: coloana motocicletei poate deveni mai inalta sau mai joasa, lungimea poate varia si ea, aripile, ghidonul, oglinzile pot suferi repozitionari si orice piesa poate fi modificata, adaptata sau chiar re-creata manual.



sursa:http://www.descopera.ro/

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu