Orange extinde programul "Expert Assistance", un serviciu care ofera clientilor posesori de smartphone-uri, contra cost, acces la consiliere si indrumare tehnica nu doar prin liniile de asistenta telefonica si pe internet, ci si in magazinele specializate.
Pana la sfarsitul anului 2011, 3.000 de experti prezenti in magazine vor oferi asistenta directa si personalizata clientilor posesori de smartphone-uri in 1.300 de magazine din 13 tari.
Astfel, 3.000 de reprezentanti ai serviciului clienti cu competente dedicate vor oferi indrumare si asistenta pentru telefoane si sisteme de operare in magazine din tarile europene in care suntem prezenti.
De asemenea, 300 de magazine vor crea "Care Corners", spatii specifice dedicate serviciilor smart-care, unde clientii pot beneficia, contra cost, de asistenta specializata pentru smartphone-uri.
In prezent, Expert Assistance ofera asistenta pentru cele mai populare sisteme de operare, printre care Android, Symbian, Apple, RIM si Windows Phone 7.
Orange intentioneaza sa deserveasca peste un milion de clienti Orange Care in magazine in 2011.
sursa:revista online rring
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu