Inna, faţa în faţă cu sosia sa! Vezi cum a reacţionat vedeta



În cadrul unui eveniment privat, la care au participat mai multe vedete, Liliana Alexandra Stan, sosia Innei, s-a întâlnit cu idolul ei.



Liliana a povestit că a avut foarte mari emoţii când s-a întâlnit cu Inna. "Am fost acolo pentru că ştiam că va veni Inna. Am văzut-o pentru prima oară şi aveam mari emoţii. Tremuram toată când am rugat-o să facă o poză cu mine. M-a întrebat de ce tremur şi i-am spus că îmi doream foarte mult s-o întâlnesc", a declarat Liliana, pentru Zeus TV.

Aceasta a mai spus că Inna şi-a dat seama de asemănarea dintre ele şi că s-a comportat foarte natural. "Nu sunt sigură că auzise că aş fi sosia ei, însă a observat asemănarea dintre noi şi m-a felicitat pentru asta. Nu mi s-a părut deloc fiţoasă, chiar a vorbit foarte frumos cu mine. Mi-aş dori s-o reîntâlnesc şi poate să facem o şedinţă foto împreună", a mai spus sosia Innei.

1 comentarii:

apnidigitalduniya spunea...

top listing website in faridabad. It helps to get online marketing solutions to promote your local business online all over India.

Trimiteți un comentariu