«Dovada» lui Leo nu dovedeşte nimic, Meme rămâne la Antena 1

Anunţată cu surle şi trâmbiţe, înregistrarea care ar fi pus capăt carierei Mihaelei Moise nu a demonstrat acuzaţiile pe care i le-a adus Leo de la Strehaia.
Dan Capatos a difuzat filmarea pe care i-a pus-o la dispoziţie controversatul personaj, numai că imaginile nu au dovedit nimic. În cele câteva secunde, Meme îi cerea să intre în direct la emisiunea la care ea lucra atunci. Nici vorbă de bani sau relaţii sexuale.
Intrat în direct prin telefon la "Un show păcătos", Leo s-a văzut nevoit să recunoască faptul că înregistrarea prezentată nu-i susţine acuzaţiile:"Am căutat în toate filmările pe care le am şi am găsit mai multe cu Cruduţa decât cu Meme", a încercat el să-şi salveze onoarea printr-o glumă.
Apoi iarăşi s-a sucit, spunând că nu vrea să-i facă rău Mihaelei Moise."Îmi pare rău de ea. M-am gândit la ea, că a zis că-şi dă demisia dacă vin cu înregistrarea respectivă. Nu vreau să-i stric viitorul".
"I-ai face un serviciu lui Lazarus, că dacă rămân fără serviciu m-aş duce în genunchi la el, că el asta speră", l-a ironizat Meme. "Am şi eu o înregistrare cu tine şi Cruduţa", l-a ameninţat în glumă Stoian pe Capatos. "Da, adu-o, dar vezi că nu-mi dau demisia, ci te dau eu pe tine afară", a spus moderatorul, în hohotele de râs ale celor din studio.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu