De Valentine’s Day, Ellie White oferă un concert privat unui fan

De Valentine’s Day, cântăreaţa Ellie White a pregătit un cadou inedit pentru unul dintre fanii ei de pe Facebook.


Astfel, artista şi-a provocat fanii să ofere persoanei iubite o declaraţie de dragoste şi să o posteze pe pagina ei oficială de Facebook, scrie ADPM.

Autorul celei mai frumoase dovezi de iubire va primi din partea lui Ellie un concert privat.

„Cel mai romantic fan al meu mă poate asculta live la o petrecere privată sau la orice eveniment special. Tot ceea ce trebuie să facă este să-mi demonstreze că este romantic şi să facă o declaratie de dragoste originală pe contul meu de Facebook. Tot fanii mei vor fi cei care vor decide câştigatorul”, declară Ellie White.

Câştigătorul va fi ales în funcţie de numărul de like-uri pe care le va primi din partea celorlalţi fani ai artistei de pe pagina de socializare.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu