Cristian Sanda, de la «Vocea României», prima melodie - AUDIO

Cristian Sanda, finalist în echipa lui Marius Moga în show-ul «Vocea României», lansează primul său single şi videoclip.


Compozitorul melodiei «Fii curios» este Marius Moga, iar acesta spune că i se potriveşte perfect lui Cristian.

"Este o piesa veselă şi optimistă care se potriveşte perfect cu felul de a fi a lui Cristian", povesteşte Moga, pentru protvmagazin.ro.

Cristian Sanda este foarte bucutos că a reuşit să înregistreze prima sa melodie atât de repede. "Mă regăsesc în mesajul pe care îl transmite această piesă, pentru că mă aflu la vârsta la care îmi doresc să aflu şi să încerc să fac lucruri noi. Am început să lucram la ea chiar a doua zi dupa încheierea concursului. M-am bucurat foarte mult că s-a întamplat lucrul acesta foarte repede", povesteşte Cristian.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu