Parodie Scrisoarea A III-a, varianta Bush & Saddam

.
Iatã un inspector ONU 
Cu-n steag alb în vârf de bãþ. 
Hussein privind la dânsul 
Îl întreabã cu dispreþ: 
- Ce vrei, mãi? 
- Eu, gând de pace 
ªi de n-o fi cu bãnat, 
Domnul Bush ar vrea sã vadã 
Cât de mult te-ai înarmat


La un semn deschisã-i calea 
ªi se-apropie de cort 
Un texan foarte puternic 
Dupã vorbã, dupã port. 
- Tu eºti George? 
- Da, Saddame, 
ªi-am venit sã mi te-nchini. 
De nu, iau a tale arme 
ªi le dau la beduini. 

- Orice gând ai junioare, 
ªi oricum ai fi venit, 
Nu-þi dau þie nicio armã, 
Sã nu crezi cã sunt tâmpit. 
Cât priveºte dezarmarea, 
Niciodatã n-am spus nu. 
Sunt de-acord sã-mi dau demisia 
Numai când þi-o dai ºi tu. 

- De-o fi una, de-o fi alta 
La Bagdad eu sunt Emir, 
Cât suntem încã în luptã 
Eu îþi spun cinstit: 
- Sictir! 

- Cum, când lumea mi-e deschisã, 
A mai sta gândeºti cã pot? 
Ca întreg al vostru ONU 
Sã mã-mpiedice cu-n vot? 
O... tu nici nu gândeºti Saddame 
Câþi în cale mi s-au pus. 
Toatã floarea cea vestitã 
A întregului apus, 
Schröder, Putin, Jaques Chirac, 
S-au pus toþi sã intervinã 
Sa mã-mpiedice-n Irak. 

Cu o urã ne-mpãcatã 
I-am privit atunci în faþã; 
Cum crezi tu cã pot acuma 
Sã mã-mpiedic de-o mustaþã? 

- De-o mustaþã? Da texane, 
Caci mustaþa ce-o priveºti 
N-ai s-o uiþi tu multã vreme 
"Ca-cartofii" franþuzeºti. 

Eu nu voi ca sã mã laud, 
Nici nu voi sã te-nspãimânt 
Dar eu ºtiu ce vrei de-aicea, 
Vrei petrol de sub pãmânt. 

ªi de-aceea tot ce arde-n þara asta, 
Gaz, petrol, ºi chiar butan 
Mi-e prieten numai mie, 
Iarã þie duºman este 
Le voi da la ruºi pe toate 
Fãr-a prinde tu de veste. 

- - - - - - 

Cum nu vii tu, Þepeº Doamne, 
Ca punând mâna pe ei, 
Sã-i împarþi în douã cete, 
În teroriºti ºi în yankei? 
ªi-n consiliul de la ONU 
Cu de-a sila sã-i aduni, 
ªi sã le arãþi obrazul. 
Oameni buni: 
- Sunteþi nebuni? 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu