Deoarece expunerea la CES 2012 poate fi cruciala pentru orice tehnologie noua, multe companii se bucura de orice comentariu online, pozitiv sau negativ. Afla care sunt cele mai mentionate branduri si tehnologii pe retelele sociale la CES 2012.
Expunerea poate fi cuantificata cu usurinta cu ajutorul retelelor sociale, iar interpretarea ei este usurata de graficele realizate Simply Measured si publicate de Mashable.com.
CES 2012, mai activ pe Twitter ca editia precendenta
Luni, in ziua "zero", inainte de inceperea CES 2012, mentiunile pe Twitter care vizau targul international de produse electronice de la Las Vegas au fost mai multe decat in 2011. Tendinta poate fi explicata cu usurinta prin cresterea popularitatii retelei sociale, abandonate in 2011 de Ashton Kutcher, care a contribuit semnificativ la succesul ei initial. In timpul serii,numarul de tweeturi cu hashtag-ul #CES a crescut la fel ca si anul trecut, insa au existat varfuri insemnate si timpul zilei.
sursa: www.hit.ro
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu