Un pilot de avion spune că l-a întâlnit pe Iisus: «Chipul Mântuitorului a apărut pe o stâncă»

Sandra Clifford se afla în Irlanda, într-un sejur special pentru a medita asupra sufletului. Femeia a avut parte de un adevărat miracol după ce a văzut o imagine mai puţin obişnuită.
În timp ce se afla în aer, pilotul Sandra Clifford a sesizat pe o stâncă chipul lui Iisus Hristos.
«Am simţit prezenţa divină. Cum sunt călauzită de Dumnezeu. Dăcă inainte de aceasta eram pierdută din punct de vedere spiritual, acum simt că Dumnezeu mă iubeşte» a declarat femeia.
Pentru a se asigura că nu i s-a părut ceea ce a văzut, femeia a început să întrebe în stânga şi-n dreapta despre miracolul de pe stâncă.
«Am vrut să mă asigur că ceea ce văd nu este doar o iluzie şi i-am întrebat şi pe localnicii din Clare (un comitta irlandez), iar ei mi-au raspuns acelaşi lucru: chipul Mantuitorului a apărut pe acea stâncă», a mai spus Sandra Clifford, conform Huffington Post


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu