O afacere despre care toată lumea vorbeşte mai mult în şoaptă se dezvoltă cu mare succes pe timp de criză. Ne referim la videochaturi, supravegheate atent atât de agenţii de poliţie, cât şi de cei de la forţele de muncă. Fetele au clienţi în mare parte din Statele Unite, Canada şi Australia. Foarte puţini în Europa, exclus România.
Când păşeşti în firmă nu îţi vine să crezi că în aceste birouri fetele se ocupă cu videochatul. Afacerea ocupă un etaj întreg al unei clădiri, unde fiecare încăpere are un design aparte, deloc deocheat.
Patroana plăteşte o chirie de 11 euro pe metrul pătrat. Angajatele au un program opt ore pe zi, însă pot alege şi sistemul de part-time.
Cele mai multe nu vorbesc cu nimeni despre ceea ce fac. Spun că sunt chelneriţe sau operatoare de call-center, şi de aici banii.
sursa:http://www.mediafax.ro/
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu